Friday, 27 January 2012

wonder woman ;)

kamu tipu aku lagi
mungkin sudah ke-seribu kali
tak tahu kapan akan berakhir
segala penyiksaan ini
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
kamu tampar aku lagi
dengan penyakit lamamu
semakin lama aku pun bisa
menjadi benar-benar gila


aku bukan wonder woman-mu
yang bisa terus menahan
rasa sakit karna mencintaimu
hatiku ini bukanlah hati
yang tercipta dari besi dan baja
hatiku ini bisa remuk dan hancur
kamu paksa aku
menerima cintamu lagi
dengan segala tingkah lakumu
yang membuatku bingung
kamu tahan aku
dengan logikamu lagi
kau pikir aku akan mencair
dengan rayuanmu



Tuesday, 24 January 2012

family day moyang saye :D

assalammualaikum semua :)
hah ! tadi pagi ade family day
dekat tepi pantai .
kat JASON BAY je . seronok 
sangat sampai tak ingat dunia 
ngehngeh ! 
macam2 game ade :)
tapi saye tak join sgt . 
malas lah . 
saye pegi jalan2 tepi pantai sambil
menghirup udara segar 
hhe ! amboi . macam ape daa ....
saye pegi dengan sepupu lah .
nanti lah letak picnye yee. 
tak sempat pulakk . hmm
seronak sangat lah 
macam nak lagi .
eh lupe nanti sebelah nenek 
saye nanti ade lagi .
weee !! bestnye . 
tak sabar rasenye :)) 
daaa ...

Wednesday, 18 January 2012

kepenatan :)

assalammualaikum semua :)
hah ! ari nie nak cerita .
saye dapat tido ptg tadi . 
hhe ~ tido punn jakun kenn .
eh ! bukan senang tau dapat tido 
petang nie .
omwork bnyk :) 
suke lileww lah itew kann :D
tadi omwork sikit .
so penat sangat 
tido lah :)
pukul 5.30 baru bangun .
kepenatan kott . hehe ~ 
then tadi pegi tuisyen
fizik .balikk 
lambat tadi sebab mak saye main kompang 
sampai lupe amek saye 
hhu ! dah lah kredit takde .
yela sejak single nie (eceh ) :p
tak mesej sangat lah katekan , 
topp pun malas . hha~
ngehngeh ! nvm lah 
tak kesah punn balikk 
lambat nie . hhehe~
k lah daaa .............


Tuesday, 17 January 2012

happy tau :)

assalammualaikum :)
hah ape sebab happy tetibe nie???
sebabnye kawan2 buat saye tersnyum :D 
gelak je keje . 
dari rumah sampai sekolah happy :)
belaja pun best . hhu ~ 
boleh tak happy macam nie kan 
takde lah sedih je keje .
ngehngeh :D
n happy sebab dah siap homework daa 
tggal stdy je 
kjp lagi .
thanks kawankawan :)
saya tak nak lagi sedih tahun nie 
daaaa......

Monday, 16 January 2012

menunggu !! ngehngehngeh :)

assalammualaikum :)
heyy ! terasa mate saye bengkak ???
kenapakah punn aduii !!
mungkin tak cukup tidur kott . 
hmm tadi ptg tuisyen kimia 
best :D 
balik pukul 3.30 tetapi saya tunggu 
adek saye  latihan berlari 
sebab jumaat nie ade merentas desa . 
hha ~ 
3 jam saye menunggu di tmpat panas 
ngehngehngeh !
hhu ~ tapi saya dah tak penat lagi 
sebab balik je terus makan . hhu .
lapar lah . jadi dah tak penat dah :P 
k lah daaaa .....

Saturday, 14 January 2012

tuisyen :)

assalammualaikum :)
tadi ptg ieqa g tuisyen .
tuisyen ap ???
add math lerr .
best tau . belaja dengan sir murugan :)
dea sportng n kelaka .
hhu ~ 
bnyk lah jugak dea nasihat2 kat kiteorg .
dea suruh tnye kalau tak paham 
soalan .
hee ! tak pena tnye pun .
buat2 phm je .
ngehngeh . 
k laa daaa ....

Friday, 13 January 2012

macam tak sihat . hmmm

assalammualaikum ..
hmm ieqa macam tak sihat sngat lha 
penat k ape ke tak tahu lah .
hmm . jgn lah sakit2 lagi .
nak sekolah :) tak nak cuti :(
daaa,...

Thursday, 12 January 2012

kegilaan melanda :D

assalammualaikum 
nak tau kegilaan ape tak ???
hehehe sila lihat di bawah 


































ini lah saya yang gile2 .
ngehngeh . boring kott mase nie . 
saje je nak tayang muke buruk nie :D hahaha 
daaaa .........

Wednesday, 11 January 2012

homework :))

assalammualaikum ...
hah ! ieqa nie tenga curicuri masa update blog
haha ~ padahal homework belambak kott .
sekejap je nie pas nie ieqa sambung balikk .
banyak homework cikgu bagi tadi . 
best lilewww kottt kitew . :D
SPM lah katekan taun nie . kehkehkeh !
hmm too je kott .
daaa ..............